Sort skærm i TV 2 PLAY appen på Apple TV, iPad/iPhone og Android TV - se løsningen her

Følg

Senest opdateret:


Oplever du sort skærm, når du åbner TV 2 PLAY appen på dit Apple TV, så skyldes det formentlig to ting:

1. Der ligger en softwareopdatering tilgængelig på dit Apple TV, som du endnu ikke har installeret.
Tjek under: Indstillinger > System > Softwareopdateringer > Opdater software

2. Du har ikke seneste version af TV 2 PLAY appen installeret.
Når du har opdateret softwaren på dit Apple TV, så gå til App Store og søg efter TV 2 PLAY appen, hvorved det vil være muligt for dig at opdatere appen.

 

Oplever du sort skærm, når du åbner TV 2 PLAY appen på dit Android TV, så skyldes det, at du ikke har opdateret TV 2 PLAY appen til den seneste.

Gå til Google Play Butik og søg efter TV 2 PLAY appen, hvorved det vil være muligt for dig at opdatere appen.
Vær opmærksom på, at vi understætter fra Android 8 og opefter. Så har du en Android version, som er lavere end 8, er det årsagen til, at TV 2 PLAY appen ikke længere fungerer hos dig.

 

Oplever du sort skærm, når du åbner TV 2 PLAY appen på din iPhone eller iPad, så skyldes det formentlig to ting:

1. Der ligger en softwareopdatering tilgængelig på din iPad/iPhone, som du endnu ikke har installeret.
Tjek under: Indstillinger > Generelt > Softwareopdatering
Vær opmærksom på, at vi understøtter fra iOS 14 og opefter. Så kan du ikke opdatere til mindst iOS 14, så er det årsagen til, at TV 2 PLAY appen ikke længere fungerer hos dig.

2. Du har ikke seneste version af TV 2 PLAY appen installeret.
Når du har opdateret softwaren på din iPad/iPhone til minimum iOS 14, så gå til App Store og søg efter TV 2 PLAY appen, hvorved det vil være muligt for dig at opdatere appen.

Var denne artikel en hjælp?
12 ud af 110 fandt dette nyttigt
Drevet af Zendesk