Sort skærm i TV 2 Play appen på Apple TV og Android TV - se løsningen her

Følg

Senest opdateret:


Oplever du sort skærm, når du åbner TV 2 Play appen på dit Apple TV, så skyldes det formentlig to ting:

1. Der ligger en softwareopdatering tilgængelig på dit Apple TV, som du endnu ikke har installeret.
Tjek under: Indstillinger > System > Softwareopdateringer > Opdater software

2. Du har ikke seneste version af TV 2 Play appen installeret.
Når du har opdateret softwaren på dit Apple TV, så gå til App Store og søg efter TV 2 Play appen, hvorved det vil være muligt for dig at opdatere appen.

 

Oplever du sort skærm, når du åbner TV 2 Play appen på dit Android TV, så skyldes det, at du ikke har opdateret TV 2 Play appen til den seneste.

Gå til Google Play Butik og søg efter TV 2 Play appen, hvorved det vil være muligt for dig at opdatere appen.
Vær opmærksom på, at vi understætter fra Android 8 og opefter. Så har du en Android version, som er lavere end 8, er det årsagen til, at TV 2 Play appen ikke længere fungerer hos dig.

Var denne artikel en hjælp?
20 ud af 286 fandt dette nyttigt
Drevet af Zendesk