FAQ - SONY Smart TV app

Følg

Senest opdateret:


TV 2 PLAY er nu tilgængelig på dit SONY Smart TV fra 2014 og 2015 igennem en smart-tv app.
Nedenstående finder du en FAQ, som forklarer dig lidt om app'ens funktioner og ofte stillede spørgsmål.

 

1. Hvilke TV-mærker kan man få TV 2 PLAY app'en til?:

TV 2 PLAY app'en udvikles til Smart TV fra Samsung, LG, SONY og Philips. 
Den nye SONY app er på nuværende tidspunkt tilgængelig på 2014, 2015 og 2016 modeller.

2. Hvordan får jeg TV 2 PLAY på mit Smart TV?:

Du kan downloade TV 2 PLAY app'en fra producentens APP-store. 
Spørg din forhandler for information om, hvordan det gøres på lige netop dit TV.

 

3. Hvilke TV-modeller kan man få TV 2 PLAY app'en til?:

TV 2 PLAY app'en er godkendt til alle Smart TV modeller produceret i 2014, 2015 og 2016 fra SONY.

4. Hvordan ændrer man sine profiloplysninger på Smart TV app'en?:

Profiloplysninger kan kun ændres på play.tv2.dk.

 

5. Hvordan ændrer man sine favoritter på Smart TV app'en?:

Favoritter kan kun ændres på play.tv2.dk.

 

6. Hvordan ændrer man sin adgangskode på Smart TV app'en?:

Adgangskoden kan kun ændres på play.tv2.dk.

 

7. Jeg har glemt min adgangskode. Hvordan får jeg en ny?:

Du kan lave en ny adgangskode på play.tv2.dk.

 

8. Hvordan køber jeg et abonnement til TV 2 PLAY til Smart TV?:

Hvis du allerede har et TV 2 PLAY abonnement, så skal du blot logge ind på dit Smart TV med det brugernavn eller e-mail, som du har oprettet dit abonnement på. 
Har du ikke et abonnement, så kan du købe dit abonnement på play.tv2.dk.

 

9. Hvordan ændrer jeg mit TV 2 PLAY abonnement?:

Du kan ændre dit TV 2 PLAY abonnement på play.tv2.dk under Mit TV 2 PLAY.
Kontakt Kundecenteret, hvis du har brug for hjælp.

 

10. Hvordan fjerner jeg en enhed fra listen på Mit TV 2 PLAY på Smart TV?:

Du kan fjerne gamle enheder, som ikke har været brugt i 30 dage under Mit TV 2 PLAY på play.tv2.dk.

 

11. Hvorfor kan jeg ikke se den nye eventkanal? (PLAY 1, PLAY 2, PLAY 3, PLAYA 4)?:

Prøv at gå ud af app'en og ind igen. Derved får du hentet de seneste ændringer til TV 2 PLAY app'en ned på dit TV.

 

12. Er det muligt at tilføje undertekster til programmer uden tekster på?:

Det er desværre ikke muligt at tilføje undertekster til programmer, som ikke er tekstet. Og det er ligeledes heller ikke muligt at vælge andre undertekster.

 

13. Hvor kan jeg skifte sin TV 2 Region?:

TV 2 regionen kan du skifte på play.tv2.dk.

 

14. Hvorfor kommer der ikke flere søgeresultater frem ved en søgning på programmer?

Ved en søgning er det kun muligt at få 5 resultater frem.

Drevet af Zendesk