FAQ - SONY Smart TV app

Følg

Senest opdateret:


TV 2 PLAY er tilgængelig på dit SONY Smart TV igennem en smart-tv app.
Nedenstående finder du en FAQ, som forklarer dig lidt om app'ens funktioner og ofte stillede spørgsmål.

 

1. Hvilke TV-mærker kan man få TV 2 PLAY app'en til?:

TV 2 PLAY app'en er udviklet til Smart TV fra Samsung, LG, SONY og Philips.

 

2. Hvordan får jeg TV 2 PLAY på mit Smart TV?:

Du kan downloade TV 2 PLAY app'en fra producentens APP-store. 
Spørg din forhandler for information om, hvordan det gøres på lige netop dit TV.

 

3. Hvilke SONY-modeller kan man få TV 2 PLAY app'en til?:

TV 2 PLAY app'en er godkendt til alle Smart TV modeller produceret i 2014, 2015, 2016, 2017, 2018 og 2019 fra SONY.
Derudover kan du hente vores Android TV app, hvis dit SONY TV er Android baseret med en Android-version på minimum 6.

 

4. Hvordan ændrer man sin adgangskode på Smart TV app'en?:

Adgangskoden kan kun ændres på play.tv2.dk ved at trykke på Glemt adgangskode i loginfeltet.

 

5. Jeg har glemt min adgangskode. Hvordan får jeg en ny?:

Du kan lave en ny adgangskode på play.tv2.dk ved at trykke på Glemt adgangskode i loginfeltet.

 

6. Hvordan køber jeg et abonnement til TV 2 PLAY til Smart TV?:

Hvis du allerede har et TV 2 PLAY abonnement, så skal du blot logge ind på dit Smart TV med den e-mail adresse, som du har oprettet dit abonnement på. 
Har du ikke et abonnement, så kan du købe dit abonnement på play.tv2.dk.

 

7. Hvordan ændrer jeg mit TV 2 PLAY abonnement?:

Du kan ændre dit TV 2 PLAY abonnement på play.tv2.dk under Administrer TV 2 PLAY abonnement i menuen i højre hjørne.
Kontakt Kundecenteret, hvis du har brug for hjælp.

 

8. Hvordan fjerner jeg en enhed fra listen på Mit TV 2 PLAY på Smart TV?:

Du kan fjerne gamle enheder play.tv2.dk ved at trykke på Administrer enheder i menuen i højre hjørne.

 

9. Er det muligt at tilføje undertekster til programmer uden tekster på?:

Det er desværre ikke muligt at tilføje undertekster til programmer, som ikke er tekstet. Og det er ligeledes heller ikke muligt at vælge andre undertekster.

 

10. Hvor kan jeg skifte sin TV 2 Region?:

TV 2 regionen kan du skifte på play.tv2.dk ved at trykke på Skift region i menuen i højre hjørne.

 

11. Hvorfor kommer der ikke flere søgeresultater frem ved en søgning på programmer?

Ved en søgning er det kun muligt at få 5 resultater frem.

Drevet af Zendesk