Fejlbeskeden: 'Uventet fejl' eller 'Error code' (Android)

Følg

Senest opdateret:


Får du beskeden om, at der er sket en uventet fejl eller error code på din Android mobil/tablet, så prøv nedenstående:

  • Slet app'en, sluk og genstart din enhed og installere derefter appen på ny.
  • Afslut appen, åben den igen og start afspilningen på ny.

Virker det fortsat ikke herefter, kan du prøve nedenstående guide: 

Nulstil TV2 PLAY-appen ved at rydde appens data:
1. Begynd fra startskærmen (Home) på din enhed, og gå til Indstillinger (Settings).
2. Vælg Generelt (General).

Bemærk: Hvis du ikke ser indstillingen Generelt (General), skal du fortsætte til det næste trin.

  1. Vælg området Programstyring (Application Manager) eller Apps.
  2. Vælg TV2 PLAY under Downloadet (Downloaded).
  3. Vælg Ryd data (Clear data) og derefter OK.

Når du har ryddet TV2 PLAY-appens data, skal du starte TV2 PLAY og forsøge at afspille programmet igen.

Lykkedes det fortsat ikke at få en afspilning i gang, så kontakt endelig vores Kundecenter.

 

Drevet af Zendesk