Fejlbeskeden: 'Uventet fejl' eller 'Error code' (Android)

Følg

Senest opdateret:


Får du beskeden om, at der er sket en uventet fejl eller error code på din Android mobil/tablet, så prøv nedenstående:

  • Prøv at slet app'en, sluk og genstart din enhed og derefter installere app'en på ny.
  • Luk app'en ned og start afspilningen på ny.

 

Virker det fortsat ikke, så kan du prøve med nedenstående guide: 

Nulstil TV2 PLAY-appen ved at rydde applikationens data:
1. Begynd fra startskærmen (Home) på din enhed, og gå til Indstillinger (Settings).
2. Vælg Generelt (General).

Bemærk: Hvis du ikke ser indstillingen Generelt (General), skal du fortsætte til det næste trin.

  1. Vælg området Programstyring (Application Manager) eller Apps.
  2. Vælg TV2 PLAY under Downloadet (Downloaded).
  3. Vælg Ryd data (Clear data) og derefter OK.

Når du har ryddet TV2 PLAY-applikationens data, skal du starte TV2 PLAY og forsøge at afspille programmet igen.

 

Lykkedes det fortsat ikke at få en afspilning i gang, så kontakt endelig vores Kundecenter.

 

Drevet af Zendesk