Fejlbeskeden: 'Ingen internetforbindelse' (iPad + iPhone)

Følg

Senest opdateret:


Hvis du har tjekket, at der er fin adgang til internettet, så kan nedenstående forårsage denne besked:

  • Anvender du en UNBlockUS eller lignende blocker for at få adgang til det amerikanske Netflix. Så prøv at slå dette fra og forsøg afspilningen.
  • Ellers forsøg at slette app'en, slukke og genstarte dit device og derefter installere app'en på ny.

 

Anvender du 3G/4G, så kan du med fordel prøve med nedenstående guide:

  • Gå ind i Indstillinger på din iPhone/iPad.
  • Scroll ned i bunden indtil du kommer til TV 2 PLAY app'en i listen over dine apps.
  • Tryk på TV 2 PLAY app'en og tjek her, at Mobildata er aktiveret. Er den ikke aktiveret, så sørg for at aktivere den.
  • Forsøg nu at åbne TV 2 PLAY app'en.

 

Drevet af Zendesk