Oplever du at få vist en besked om, at du ikke har et aktivt abonnement eller at du skal administre dit abonnement når du forsøger at afspille - anbefaler vi at forsøge følgende ↓
|
TRIN 1: Tjek at du har det rette abonnement på Mit TV 2 |
Vi ser af og til, at der kan opstå tvivl om hvilket indhold de forskellige pakker giver adgang til, og man derfor forsøger at starte en udsendelse som ens pakke ikke indeholder. Tjek derfor gerne, at du har den rette adgang til det ønskede indhold.
På Mit TV 2 kan du ved at logge ind, se den pakke du har. Du kan dertil få et overblik over hvilke pakker der giver adgang til hvilket indhold lige her.
Vær opmærksom på, at hvis du har et abonnement via en partner (fx. Telmore, Yousee m.fl.), så har du ikke adgang til indhold fra Cmore, Britbox samt indhold fra TV 2 regionerne.
TRIN 2: Log ud og ind af din TV 2-bruger |
Har du derimod den rigtige pakke, kan det skyldes en registreringsfejl ved forsøg på afspilningen, hvilket bør kunne afhjælpes ved at logge ud og ind af din TV 2-bruger.
Fra mobil / tablet ↓
- Åben TV 2 Play appen
- Vælg Min side
- Vælg Log ud
- Bekræft at du vil logge ud og tryk fortsæt
- Vælg herefter Log ind
- Vælg Fortsæt
- Indtast dine loginoplysninger og vælg Log ind
Fra computer ↓
- Åben tv2play.dk
- Tryk på dit navn, øverst i højre hjørne og vælg Log ud
- Tryk herefter på Log ind, oppe i højre hjørne
- Indtast dine loginoplysninger og vælg Log ind
Fra Smart TV, Android TV bokse og Apple TV ↓
Klik her for at se vejledningen i både billede og video