Oplever du problemer med TV 2 PLAY appen på dit Samsung TV?

Følg

Senest opdateret:


Disse løsningsforslag vil i mange tilfælde kunne afhjælpe problemet. Du bedes derfor følge guiden trinvis, men skulle det mod forventning ikke løse problemet, må du endelig sende os en mail på: kundeservice@tv2.dk hvor du angiver modelnummeret på dit TV (dette kan findes bagpå dit TV).

TRIN 1: Geninstallere appen

Ved at geninstallere vores app, bliver TV 2 PLAY appens cache automatisk ryddet, hvilket i mange tilfælde vil løse eventuelle problemer:

  1. Tryk på huset på din fjernbetjening.
  2. Tryk på venstre-pilen og vælg Apps.
  3. Vælg tandhjulet oppe i øverste højre hjørne.
  4. Find TV 2 PLAY.
  5. Tryk på ned-pilen og vælg Geninstaller.
  6. Uden at åbne appen, skal du tage strømmen til TV'et og lade det være fra i minimum 2 minutter, hvorefter du igen kan tilslutte strømmen.
  7. Prøv nu at åbne TV 2 PLAY appen igen og start en afspilning.

Blev fejlen ikke løst i trin 1, bedes du fortsætte til trin 2 herunder ↓

TRIN 2: Ryd appens data

Ved at rydde appens data, vil du blive logget ud af den bruger du er logget ind med, hvorfor du derefter vil skulle logge ind fra ny:

  1. Tryk på huset på din fjernbetjening.
  2. Tryk på venstre-pilen og vælg Indstillinger.
  3. Vælg Support.
  4. Vælg Enhedspleje.
  5. Vælg Administrer lager.
  6. Find TV 2 PLAY.
  7. Tryk på ned-pilen og vælg Vis detaljer.
  8. Vælg Ryd data.
  9. Gå tilbage og åben TV 2 PLAY appen igen. (Har du brug for hjælp til at logge ind på din bruger igen, kan du få hjælp ved at klikke her).
Drevet af Zendesk