Oplever du problemer med TV 2 PLAY appen på dit Samsung TV?

Følg

Senest opdateret:


Disse løsningsforslag vil i mange tilfælde kunne afhjælpe problemet. Du bedes derfor følge guiden trinvis, men skulle det mod forventning ikke løse problemet, må du endelig sende os en mail på: kundeservice@tv2.dk hvor du angiver modelnummeret på dit TV (dette kan findes bagpå dit TV).

 

TRIN 1: Luk appen

Skulle du opleve problemer med f.eks. at logge på TV 2 PLAY eller med at åbne TV 2 PLAY appen på dit Samsung Smart TV, så kan du prøve at holde "Return"-knappen nede, så TV 2 PLAY lukker ned - herefter åbne TV 2 PLAY igen.

Blev fejlen ikke løst i trin 1, bedes du fortsætte til trin 2 herunder ↓

TRIN 2: Geninstallere appen

Ved at geninstallere vores app, bliver TV 2 PLAY appens cache automatisk ryddet, hvilket i mange tilfælde vil løse eventuelle problemer:

  1. Tryk på huset på din fjernbetjening.
  2. Tryk på venstre-pilen og vælg Apps.
  3. Vælg tandhjulet oppe i øverste højre hjørne.
  4. Find TV 2 PLAY.
  5. Tryk på ned-pilen og vælg Geninstaller.
  6. Uden at åbne appen, skal du tage strømmen til TV'et og lade det være fra i minimum 2 minutter, hvorefter du igen kan tilslutte strømmen.
  7. Prøv nu at åbne TV 2 PLAY appen igen og start en afspilning.

Blev fejlen ikke løst i trin 2, bedes du fortsætte til trin 3 herunder ↓

TRIN 3: Ryd appens data

Ved at rydde appens data, vil du blive logget ud af den bruger du er logget ind med, hvorfor du derefter vil skulle logge ind fra ny:

  1. Tryk på huset på din fjernbetjening.
  2. Tryk på venstre-pilen og vælg Indstillinger.
  3. Vælg Support.
  4. Vælg Enhedspleje.
  5. Vælg Administrer lager.
  6. Find TV 2 PLAY.
  7. Tryk på ned-pilen og vælg Vis detaljer.
  8. Vælg Ryd data.
  9. Gå tilbage og åben TV 2 PLAY appen igen. (Har du brug for hjælp til at logge ind på din bruger igen, kan du få hjælp ved at klikke her).

Hvis ingen af ovenstående løsninger afhjælper problemet, så fortsæt til trin 4 herunder ↓

TRIN 4: Nulstil Smart Hub

Nulstillingen af Smart Hub kan på de fleste Samsung modeller findes ved at trykke på:

  1. MENU på din fjernbetjening.
  2. Find og tryk på Smart funktioner.
  3. Find og tryk på Smart Hub-nulstilling.

Det kan være anderledes på nyere modeller, hvor det findes under:

  1. MENU på din fjernbetjening.
  2. Find og tryk på Support
  3. Find og tryk på Selvdiagnose, hvor du finder Smart Hub nulstilling.

Beder den om en adgangskode, så er det ofte 0 0 0 0.

Efter nulstillingen skal du prøve at åbne TV 2 PLAY app'en på ny.

Vi gør opmærksom på, at du bliver logget ud fra andre app's på dit TV og de kan desuden blive slettet i den forbindelse.

 

Var denne artikel en hjælp?
19 ud af 131 fandt dette nyttigt
Drevet af Zendesk