Problemer med at acceptere vores privatlivspolitik?

Følg

Senest opdateret:


Vi har netop udsendt en opdateret privatlivspolitik, hvorfor denne skal accepteres før der gives adgang til TV 2 Play. Oplever du i den forbindelse problemer, så læs med herunder ↓

Fra PC / Mac

Sidder du på din PC / Mac og kan ikke komme videre, kan det være nødvendigt at rydde alle dine nuværende cookies (dette vil slette tidligere sider du har besøgt) og gå ind på siden forfra og accepter. Du kan se hvordan du rydder dine cookies lige her.

Fra Smart TV

Anvender du TV 2 Play appen på dit Smart TV, men får ikke lov til at tykke OK til privatlivsboksen, kan det skyldes TV 2 Play appen skal opdateres. Prøv derfor gerne at åbne din app butik på dit TV og se, om der ligger nogle ventende opdateringer til TV 2 Play - alternativt, kan du prøve at slette den og installere den på ny.

Får du efterfølgende vist fejlen "Der er desværre en fejl på dette program. Hjælp os med at rette den ved at kontakte Kundecenteret" prøv da at trykke på retur-knappen på din fjernbetjening.

Var denne artikel en hjælp?
1 ud af 3 fandt dette nyttigt
Drevet af Zendesk