Problemer med at afspille i fuldskærm på Android mobiler (rotere skærmen)

Følg

Senest opdateret:


UPDATE:
Denne fejl er løst i seneste opdatering - version 3.0.4

 

Hvis du på din Android mobil oplever problemer med at sætte afspilningen i fuldskærm, så prøv følgende:

  • Luk afspilningen af det pågældende afsnit ned og gå til forsiden af app'en.
  • Find det ønskede afsnit igen og start det igen. 
  • Vend nu telefonen i horisontal retning, hvorefter afspilningen nu vises i fuldskærm.

Hjælper det ikke, så prøv nedenstående løsningsforslag:

1.

  • Vend din mobil i horisontal/vandret retning.
  • Start først herefter afspilningen af afsnittet.
  • Herved vil afspilningen starte i fuldskærm, og du kan herefter skifte mellem horisontal og vertikal visning.

 2.

  • Slet TV 2 PLAY app'en
  • Sluk og genstart din enhed
  • Installer app'en på ny, ved at hente den i Google Play

3.

  • Åbn Indstillinger (Settings). På nogle enheder, skal du efterfølgende vælge Generelt (General).
  • Vælg Apps/Programstyring (Application Manager)
  • Vælg TV 2 PLAY-app'en ➜ Lagring ➜ Ryd data (Clear data) ➜ Slet
Drevet af Zendesk