Du kan nu ikke længere logge ind med brugernavn! Ved problemer med afspilning og log ind - SE LØSNINGEN HER

Følg

Senest opdateret:


Når du logger ind på TV 2 PLAY har det tidligere været muligt enten at logge ind med et brugernavn eller at logge ind med email-adressen. Førstnævnte - at logge ind med brugernavn - er desværre ikke længere muligt.
Så det er nu kun muligt at logge ind med den email-adresse, som er registreret på dit abonnement.
Adgangskoden er den samme.

Jeg er blevet logget ud og kan ikke logge ind igen?:

Du vil formentlig opleve, at du er blevet logget ud og skal logge ind på ny. Hvis du her forsøger at logge ind med dit brugernavn, så vil du få en besked om, at brugernavn eller adgangskode er forkert.
Her er løsningen, at du logger ind med din email-adresse i stedet for brugernavn. Adgangskoden er den samme som tidligere.

Jeg får en fejlbesked, når jeg forsøger at afspille?:

Det kan være, at du efter denne ændring pludselig ikke kan afspille TV 2 PLAY eller får en fejlbesked, og i disse tilfælde vil vi anbefale dig at trykke på Log ud inde i app'en og dernæst logge ind på ny - og dette skal så være med din email-adresse samt din adgangskode.

Er du i tvivl om, hvilken email-adresse, som er registreret på din bruger, så kan du tjekke dette på Mit TV 2, som du finder her: https://tv2login.dk/konto

 

Drevet af Zendesk