TV 2 Play pakker - Hvad betyder med eller uden reklamer?

Følg

Senest opdateret:


 

Q: Hvordan fungerer de nye pakker med reklamer foran on-demand indhold?

A: Hvis du har en pakke med reklamer, vil der blive vist reklamer før programmet går i gang. Reklameblokkens længde kan variere men vil typisk være 1-3 minutter, og vi indsætter aldrig reklameblokke midt i udsendelserne. Du kan spole i programmet, helt som du plejer, men der kan dog ikke spoles i reklamerne, inden programmet begynder. For visse typer indhold vil der ikke være reklamer, eksempelvis alt børneindhold, velgørenhedsshows, smugkig/trailers og diverse korte videoklip.
Har man valgt en pakke med reklamer, vil man ikke kunne downloade indhold til at blive vist offline. Dette skyldes, at man ikke også kan downloade reklamer.

Q: Hvad er forskellen mellem den dyre og den billige version – der er vel fx ikke forskel på live-delen? Der er jo allerede reklamer på live-delen på den nuværende Play-version?

A: For live-tv er der ingen forskel, og her vil der være reklamer mellem programmerne, som du kender det. Det primære, der adskiller vores pakker med reklamer, er, at der afspilles reklamer, før man starter indhold on-demand.

Q: Hvor mange reklamer er der lagt ind foran programmerne?

A: Vi viser 1-3 minutters reklame foran on-demand programmer – længden af blokken kan variere.

Q: Er der forskel på, hvor mange reklamer der er foran programmerne? Fx på korte og på lange programmer?

A: Nej, en udsendelse på 30 minutter vil have samme reklameblok som en udsendelse på en time. Det giver den mest konsistente brugeroplevelse.

Q: Skal jeg se reklamer igen, hvis jeg kun ser halvdelen af en udsendelse?

A: Der vil altid være reklamer foran indhold, uanset om du har set det før. På platforme, hvor brugeren kan genoptage afspilningen af et program, derfra hvor de stoppede sidst, vil reklameblokken ikke vises.

Q: Kan jeg spole i reklamerne?

A: Nej, du kan ikke spole i reklamerne.

Q: Kan reklameversionen af TV 2 Play ses på alle platforme?

A: Ja, kunder, der har købt reklameversionen får – ligesom kunderne, der har købt den reklamefri version – adgang til TV 2 Play på alle de nuværende platforme. Reklameversionen implementeres i øjeblikket på tværs af platforme – i tilfælde, hvor reklameversionen endnu ikke er klar på en given platform, eksempelvis visse typer Smart-tv, vil disse kunder midlertidigt få adgang til den reklamefri version af TV 2 Play, indtil reklameversionen er tilgængelig på denne platform.

Q: Hvordan er reklamerne blevet sammensat i forhold til min profil?

A: Reklamerne udvælges ud fra brugerens profildata, det vil sige f.eks. køn og alder men også baseret på, hvilke typer indhold på TV 2 Play en bruger har set. Dette gør vi for at kunne levere mere relevante reklamer for brugerne og derigennem også annoncørerne. Derudover har vi også mulighed for at sikre, at vi ikke kommer til at vise den samme reklame unødigt mange gange til den samme bruger.

Q: Videregiver TV 2 brugernes data til annoncørerne?

A: Nej, vi videregiver aldrig data på den enkelte bruger til vores annoncører.

Q: Kan jeg ændre min nuværende pakke på TV 2 Play?

A: Ja, Kundeservice kan altid hjælpe dig med evt. ændringer til dit produkt.

 

Var denne artikel en hjælp?
14 ud af 52 fandt dette nyttigt
Drevet af Zendesk