
TV 2 PLAY
TV 2 PLAY
Vælg det emne du vil have hjælp til
Aktuelt
- Har du fået en mail om, at "En ny enhed er logget på"?
- Ofte stillede spørgsmål: Paramount+ på TV 2 PLAY
- Problemer med at acceptere vores privatlivspolitik?
- Jeg får beskeden om, at mine loginoplysninger er forkerte - hvorfor?
- Opdatering til Smart TV med ny loginfremgangsmåde - sådan logger du ind
- Blokeret adgang til TV 2 konto
Sådan kommer du godt i gang
- Her finder du indholdet fra TV 2s regioner på TV 2 PLAY
- FAQ: Ny på TV 2 PLAY
- Overblik over pakker
- PLAY ekstra kanalerne
- Live pakke 1 og 2
- TV 2 PLAY pakker - Hvad betyder med eller uden reklamer?
Teknik og afspilning
- ★ Sådan fjerner og administrerer du dine enheder
- ★ Fejlbesked: Du forsøger at starte for mange afspilninger/Du har anvendt alle dine enheder
- Slet og geninstaller TV 2 PLAY
- Chromecast-enhed kommer ikke frem
- Oplever du problemer med at få adgang til TV 2 PLAY via Chromecast?
- TV 2 PLAY stopper understøttelsen af Airplay til Apple TV 2 og 3
Abonnement og betaling
- ★ Sådan opdaterer du dit betalingskort
- ★ Brug af Nets SMS-kode og kodeord i oprettelsen af TV 2 PLAY
- Kan jeg dele mit TV 2 PLAY-abonnement?
- Ofte stillede spørgsmål: Udfasning af betalingskortet Dankort
- Tilkøb af live TV oveni eksisterende abonnement gennem samarbejdspartner
- Adgang til Paramount+ og/eller hayu
Mobil og tablet
- Geninstaller TV 2 PLAY app'en
- iPad / iPhone app
- iPad/iPhone: “TV 2 PLAY vil dele oplysninger om dig” - hvad betyder det?
- Fejlbeskeden 'Invalid state' ved forsøg på at logge ind på mobil/tablet
- Fejlbeskeden: 'Ingen internetforbindelse' (iPad + iPhone)
- Fejlbeskeden: 'Du ser ud til at være offline' (iPad + iPhone)
Computer
- Løsningsforslag til afspilningsproblemer på TV 2 PLAY (Windows + Mac)
- Google Chrome: Generelle løsningsforslag
- Sådan henter du Google Chrome til din Mac
- Problemer med at logge ind på TV 2 PLAY via Chrome
- Safari: Generelle løsningsforslag
- Strømbesparelse aktiveret i Safari på Mac
Smart TV og Android TV
- ★ Sådan logger du ind i TV 2 PLAY appen på dit Smart TV eller Android TV
- FAQ - Smart TV app
- Oplever du problemer med at tilgå TV 2 PLAY på dit Smart TV?
- Oplever du problemer med TV 2 PLAY appen på dit Samsung TV?
- Aktuelle problemer med TV 2 PLAY på Smart TV
- Ofte stillede spørgsmål: Udfasning af TV 2 PLAY-app til udvalgte Smart TV
TV 2 PLAY via din TV-pakke eller mobilselskab? ➜ Klik her for at læse mere
- TV 2 PLAY med Telia
- TV 2 PLAY med youSee
- TV 2 PLAY med TELMORE PLAY
- TV 2 PLAY med Stofa
- TV 2 PLAY med NORLYS
- TV 2 PLAY med Waoo