Vi ønsker at gøre din oplevelse på TV 2 Play så nem og bekvem som muligt. Derfor vil vi gerne informere dig om en ny service, som mange danske banker tilbyder deres private bankkunder. Denne service indebærer automatisk opdatering af dine betalingskortoplysninger hos tilmeldte forretninger – herunder TV 2 Play. Hvis din bank har implementeret denne løsning, behøver du ikke længere at bekymre dig om manuelt at indtaste dine nye kortoplysninger hos os – når du får et nyt betalingskort, får vi nemlig dette at vide helt automatisk.
Sådan fungerer det:
- Når din bank udsteder et nyt betalingskort til dig, vil de automatisk opdatere dine kortoplysninger i vores betalingssystem. Dette kan omfatte informationer som en ny udløbsdato eller et nyt kortnummer
- Du behøver ikke at foretage dig noget. Din bank sørger for, at dine betalingsoplysninger altid er opdaterede hos os
- Hvis du ønsker at indtaste dine kortoplysninger manuelt eller bruge et andet betalingskort til betaling af dit TV 2 Play-abonnement, kan du altid ændre dette på mit.tv2.dk
Det er vigtigt at være opmærksom på, at det ikke er alle banker, der tilbyder denne service. Vi anbefaler derfor, at du kontakter din bank for at høre, om dine betalingskortoplysninger bliver opdateret automatisk hos os. Hvis du ikke ønsker at være tilmeldt denne service hos din bank, skal du også kontakte din bank for yderligere hjælp.
På TV 2 stræber vi altid efter at gøre det så bekvemt som muligt for dig at nyde TV 2 Play. Ved automatisk opdatering af dine betalingskortoplysninger sikrer vi en nem betalingsproces, så du kan fokusere på at streame alt det fantastiske indhold på TV 2 Play. Har du spørgsmål eller brug for hjælp, er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservicemedarbejdere, der står klar til at hjælpe dig.