Har du et TV 2 Play abonnement via en af vores Partnere, men stadig oplever, at du også betaler direkte til TV 2, så skyldes det formentlig, at du ikke har fået opsagt dit eksisterende TV 2 Play abonnement, da du fik abonnement via en Partner.
Vær opmærksom på, at hvis du opretter et TV 2 Play abonnement via en Partner, og du i forvejen har et TV 2 Play abonnement, vil abonnementet automatisk fortsætte, og du er som bruger selv ansvarlig for at administrere, herunder opsige, dine abonnementer på Mit TV 2.
På Mit TV 2 kan du se, hvilke pakker du har til TV 2 Play og har du både et abonnement direkte via TV 2 samt en pakke via en Partner, vil der fremgå to abonnementer på Mit TV 2.
På Mit TV 2 kan du opsige abonnementet direkte via TV 2.
I nogle tilfælde giver det mening både at have et TV 2 Play abonnement direkte via TV 2 samt via en Partner, da et abonnement via en Partner ikke giver adgang til alt indhold på TV 2 Play. Du kan læse mere her.