Aktuelle problemer med TV 2 PLAY på Smart TV

Følg

Senest opdateret:


Sidst opdateret d. 12/02-2019

 

Samsung TV:

  • Vi har observeret, at nogle kunder oplever, at der kommer sort skærm på Samsung TV, når man forsøger at åbne app'en. Prøv her at holde Return-knappen nede i 5-10 sekunder, hvorefter app'en starter op.

  • På Serif-modellerne kan Live TV ikke vises. App'en vil gå i sort og lukke ned.
    På nuværende tidspunkt er vores app ikke optimeret til Serif-modeller.

  • På Samsung TV fra 2013 (F-modellerne) kan det opleves, at de nyere programmer stopper i afspilningen og TV'et slukker og genstarter. Derudover kan der opleves sort skærm på TV 2 SPORT livekanalen. Teknikerne er på sagen.

  • QE-modellerne fra Samsung understøttes desværre ikke på nuværende tidspunkt, da disse modeller ikke virker optimalt med TV 2 PLAY app'en.

Philips TV:

  • Vi har observeret, at nogle Philips modeller har problemer med at afspille vores kanaler med såkaldt DRM beskyttelse (TV 2, Charlie og Zulu). Ved forsøg kommer der sort skærm eller en fejlbesked. Fejlen kan ligeledes forekomme ved arkivprogrammer.
    Vores teknikere er informeret om problemet, og de undersøger sagen.

  • Live-tv er ikke tilgængelig på Philips TV årgang 2013.

LG TV:

  • På nogle LG SMART TV kan man opleve, at TV'et ikke husker Login. Det vil sige, at I bliver bedt om at logge på TV 2 PLAY hver gang, at I åbner appen. Dette er en fejl, og vi arbejder på en løsning hurtigst muligt.

 SONY TV:

  • Vi har observeret, at nogle SONY modeller har problemer med at afspille vores kanaler med såkaldt DRM beskyttelse (TV 2, Charlie og Zulu). Ved forsøg kommer der sort skærm eller en fejlbesked. Fejlen kan ligeledes forekomme ved arkivprogrammer.
    Vores teknikere er informeret om problemet, og de undersøger sagen.

Artiklen vil blive opdateret, så snart der er nyt i sagen

Vi beklager de gener, fejlene medfører.

Drevet af Zendesk