Aktuelle problemer med TV 2 PLAY på Smart TV

Følg

Senest opdateret:


Samsung TV fra 2016:

  • Der kan opleves dårlig kvalitet på TV 2, Charlie og Zulu livekanalerne. Det kan dog løses ved at opdatere firmware på dit TV - så tjek gerne efter en opdatering til TV'et styresystem under Indstillinger på dit TV.

Samsung TV - alle modeller:

  • Der kan være problemer med at starte live-tv, hvis man lige inden har set et arkivprogram. Her skal app'en først lukkes og genstartes. Der arbejdes på en løsning.

Philips TV:

  • Oplever du problemer med at afspille livekanalerne i en ordentlig billedkvalitet, så tjek om der ikke ligger en opdatering klar til styresystemet på dit TV. Denne fejl er nemlig løst af Philips ved en opdatering af styresystemet.

  • Vi har observeret, at nogle Philips modeller har problemer med at afspille vores kanaler med såkaldt DRM beskyttelse (TV 2, Charlie og Zulu). Ved forsøg kommer der sort skærm.
    Philips er informeret om problemet, og de undersøger sagen.

  • Der kan være problemer med at afspille vores livekanaler på Philips TV fra 2013. Her får man blot et stilbillede frem. Philips er på sagen.

LG TV fra 2016:

  • TV 2 PLAY app'en mangler på nogle 2016 enheder. I samarbejde med LG arbejdes der på at få app'en ind på disse modeller.

 

OVENSTÅENDE FEJL ARBEJDER VI PÅ AT FINDE EN LØSNING PÅ SNAREST SAMMEN MED PRODUCENTERNE.

Artiklen vil blive opdateret, når der er en løsning.

 

Drevet af Zendesk