Aktuelle problemer med TV 2 PLAY på Smart TV

Følg

Senest opdateret:


Samsung TV:

  • Der kan opleves sort skærm på Samsung TV, når man forsøger at åbne app'en. Prøv her at holde Return-knappen nede i 5-10 sekunder, hvorefter app'en vil starte op.

  • På Serif-modellerne kan LIVE TV ikke vises. App'en vil gå i sort og lukke ned.

  • Vi understøtter officielt ikke modeller af årgangene 2013 + 2014, dog vil vi alligevel opfordre til, at tage et kig på denne artikel: https://play.kundeservice.tv2.dk/hc/da/articles/360033756194-Download-af-ny-app-p%C3%A5-Samsung-2013-2014.

  • Vi har observeret, at nogle Samsung modeller har problemer med at afspille vores kanaler med såkaldt DRM beskyttelse (TV 2, Charlie og Zulu). Ved forsøg kommer der sort skærm eller en fejlbesked. Fejlen kan ligeledes forekomme ved arkivprogrammer.
    Vores teknikere er informeret om problemet, og de undersøger sagen.

Philips TV:

  • Vi har observeret, at nogle Philips modeller har problemer med at afspille vores kanaler med såkaldt DRM beskyttelse (TV 2, Charlie og Zulu). Ved forsøg kommer der sort skærm eller en fejlbesked. Fejlen kan ligeledes forekomme ved arkivprogrammer.
    Vores teknikere er informeret om problemet, og de undersøger sagen.

  • LIVE TV er ikke tilgængelig på Philips TV af årgang 2013.

LG TV:

  • På nogle LG SMART TV kan man opleve, at TV'et ikke husker Login. Det vil sige, at man bliver bedt om at logge på TV 2 PLAY hver gang den åbnes. Vores teknikere arbejder på en løsning.

  • Vi har observeret, at nogle LG modeller har problemer med at afspille vores kanaler med såkaldt DRM beskyttelse (TV 2, Charlie og Zulu). Ved forsøg kommer der sort skærm eller en fejlbesked. Fejlen kan ligeledes forekomme ved arkivprogrammer.
    Vores teknikere er informeret om problemet, og de undersøger sagen.

 SONY TV:

  • Vi har observeret, at nogle SONY modeller har problemer med at afspille vores kanaler med såkaldt DRM beskyttelse (TV 2, Charlie og Zulu). Ved forsøg kommer der sort skærm eller en fejlbesked. Fejlen kan ligeledes forekomme ved arkivprogrammer.
    Vores teknikere er informeret om problemet, og de undersøger sagen.

Artiklen vil blive opdateret, så snart der er nyt i sagen

Vi beklager de gener, fejlene medfører.

Drevet af Zendesk