Aktuelle problemer med TV 2 PLAY på Smart TV

Følg

Senest opdateret:


Samsung TV fra 2016:

  • Der kan opleves dårlig kvalitet på TV 2, Charlie og Zulu livekanalerne. Det kan dog løses ved at opdatere firmware på dit TV - så tjek gerne efter en opdatering til TV'et styresystem under Indstillinger på dit TV.

Samsung TV - alle modeller:

  • Der kan være problemer med "fortsæt" funktionen i appen. Her vil den alligevel starte programmet forfra.

Philips TV:

  • Oplever du problemer med at afspille livekanalerne i en ordentlig billedkvalitet, så tjek om der ikke ligger en opdatering klar til styresystemet på dit TV. 
    Hvis dit TV er opdateret med den nyeste version, så er der desværre ikke særlig meget at gøre lige nu.
    Vores appudviklere er i gang med at løse problematikken i samarbejde med Philips.
    OBS! Vi vil opdatere denne artikel så snart der er nyt i sagen.
    Vi beklager ulejligheden!

  • Vi har observeret, at nogle Philips modeller har problemer med at afspille vores kanaler med såkaldt DRM beskyttelse (TV 2, Charlie og Zulu). Ved forsøg kommer der sort skærm.
    Philips er informeret om problemet, og de undersøger sagen.
    Hvis dit TV er opdateret med den nyeste version, så er der desværre ikke særlig meget at gøre lige nu.
    Vores appudviklere er i gang med at løse problematikken i samarbejde med Philips.
    OBS! Vi vil opdatere denne artikel så snart der er nyt i sagen.
    Vi beklager ulejligheden!

LG TV fra 2014/2015:

  • Efter den seneste softwareopdatering fra LG mangler TV 2 Play appen på nogle 2014 og 2015 modeller. LG er på sagen.

 

Artiklen vil blive opdateret, når der er en løsning.

Vi beklager de gener fejlene medfører.

Drevet af Zendesk