Aktuelle problemer med TV 2 PLAY på Smart TV

Følg

Senest opdateret:


Sidst opdateret d. 25/5-2018

 

Samsung TV:

  • Der kan forekomme sort skærm på alle modeller af Samsung TV, når man åbner app'en. For nogle har det virket at holde Return-knappen nede i 5-10 sekunder, hvorefter app'en starter op.

  • På Serif-modellerne kan Live TV ikke vises. App'en vil gå i sort og lukke ned.
    På nuværende tidspunkt er vores app ikke optimeret til Serif-modeller.

Sony TV:

  • Igangværende afspilning kan pludselig gå i sort. Vi arbejder på sagen.

Philips TV:

  • Vi har observeret, at nogle Philips modeller har problemer med at afspille vores kanaler med såkaldt DRM beskyttelse (TV 2, Charlie og Zulu). Ved forsøg kommer der sort skærm.
    Vores teknikere er informeret om problemet, og de undersøger sagen.
    Fejlen kan ligeledes forekomme ved arkivprogrammer.
  • Live-tv er ikke tilgængelig på Philips TV årgang 2013.

LG TV:

  • På nogle LG modeller kan man opleve, at der er sort skærm, når man prøver at starte en udsendelse. Vi arbejder på en løsning.
  • På nogle LG SMART TV kan man opleve, at TV'et ikke husker Login. Det vil sige, at I bliver bedt om at logge på TV 2 PLAY hver gang, at I åbner appen. Dette er en fejl, og vi arbejder på en løsning hurtigst muligt.

 

Artiklen vil blive opdateret, så snart der er nyt i sagen

Vi beklager de gener, fejlene medfører.

Drevet af Zendesk