Har dit behov for TV 2 Play ændret sig, er det muligt at skifte din pakke på Mit TV 2, hvor vi har pakker fra 69 kr. til 249 kr.
Hvis du nedgraderer din pakke, vil denne nedgradering træde i kraft ved næste fornyelse, hvorefter din abonnementspris vil blive billigere.
Kan du ikke finde en pakke, som dækker dine behov lige nu, er det naturligvis muligt for dig at opsige dit abonnement.
Sådan gør du ↓
OBS: Har du dit TV 2 Play abonnement via en partner (fx. Telmore, Yousee m.fl.) skal abonnementet opsiges via partneren og ikke via TV 2. |
Hvornår stopper mit abonnement, når jeg opsiger?
Når du opsiger dit abonnement, vil det løbe den betalende periode ud, hvorefter det ikke vil blive fornyet yderligere. Du kan se udløbsdatoen på Mit TV 2 efter opsigelse og det vil ligeledes fremgå af din kvittering på opsigelsen, som du vil modtage på mail.
Befinder du dig i en gratis periode, vil adgangen stoppe med det samme.
Vi gør opmærksom på, at der er en 6 måneders bindingsperiode på Live Pakke 1 og Live Pakke 2 og her vil opsigelsen træde i kraft efter udløb af bindingsperioden.
Du har en fortrydelsesret på 14. dage, såfremt du ikke har taget abonnementet i brug. Ønsker du at gøre brug af denne, skal du kontakte Kundecenteret (enten pr. mail: kundeservice@tv2.dk eller telefon: 89 88 12 12)
Se fremgangsmåden i billeder herunder ↓
TRIN 1: Gå til TV 2 Play og klik på 'Menu' i øverste højre hjørne |
TRIN 2: Vælg Administrér TV 2 Play abonnement |
TRIN 3: Vælg Opsig abonnement |
TRIN 4: Vælg igen Opsig abonnement |
TRIN 5: Angiv årsagen til din opsigelse |
TRIN 6: Bekræft opsigelsen |