Opsigelse af abonnement

Følg

Senest opdateret:


Du kan opsige eller afmelde dit abonnement under din profilside på Mit TV 2

Profilsiden finder du ved at klikke på dit navn i øverste højre hjørne inde på play.tv2.dk, når du er logget ind - og dernæst trykke på 'Administrér TV 2 PLAY abonnement'.

Bemærk at måneds- og kvartals- samt halvårsabonnementer kan opsiges senest to dage før abonnementet udløber. Såfremt abonnementet ikke opsiges, fornys det automatisk og løber til og med udgangen af den efterfølgende abonnementsperiode. Hvis abonnementet opsiges i en betalingsperiode fortsætter adgang til tjenesten indtil betalingsperioden udløber og abonnementet fornys ikke yderligere herefter.

På din profilside på Mit TV 2 (tv2login.dk/konto/play) vil du kunne se, hvilket abonnement du har - og under abonnementet skal du trykke på 'Opsig abonnement':

Opsig1.jpg
Og dernæst igen på nedenstående grønne knap:
mceclip1.png

Herefter vil du blive bedt om at angive en opsigelsesårsag og skal slutte af med at trykke på 'Bekræft opsigelse':
mceclip2.png

Du skal opsige dit abonnement senest 2 dage før fornyelse for at undgå denne.

Hvis du har en live pakke med adgang til 1 eller 2 kanaler, skal du være opmærksom på, at der er 6 måneders binding på disse pakker. Så opsiger du disse pakker via profilsiden, så vil opsigelsen lægges i kø og abonnementet vil opsiges efter 6. trækning.

Hvis du har en basispakken med eller uden reklamer og opsiger i gratisperioden, så skal du være opmærksom på, at din adgang vil opsiges og fjernes straks. Ønsker du ikke en fornyelse efter de 30 gratis dage, så skal du blot opsige senest 2 dage før fornyelsen.

Der gælder en 14 dages fortrydelsesret fra købsdato, hvis du ikke har taget abonnementet i brug.
Kontakt her vores Kundecenter på kundeservice@tv2.dk.

Drevet af Zendesk