Oplever du problemer med afspilningen på TV 2 PLAY, kan du prøve følgende løsningsforslag:
Brower:
Du kan prøve i en anden browser end den, du anvender. F.eks. Edge, Google Chrome eller Safari.
Har du ikke andre browsere installeret, så kan du downloade
Google Chrome her: https://www.google.com/chrome?hl=da.
Hvis du får fejlmeddelelsen: "Hov, noget gik galt", så vil det også være en god idé at teste i en anden browser.
Anvender du Google Chrome - så prøv følgende:
- Klik på de tre streger i højre øverste hjørne
- Vælg indstillinger
- Klik på "vis avancerede indstillinger" nederst på den side, der kommer op.
- Scroll helt ned til, at du kan se en knap, der hedder 'nulstil'.
- Klik på 'nulstil'.
- Bekræft nulstil og afvent, indtil den er færdig med at køre.
- Luk Chrome browseren.
- Start Chrome browseren igen.
- Prøv nu afspilningen.
Derefter bedes du gøre nedenstående:
- Åben Chrome.
- Klik på de tre streger i højre øverste hjørne.
- Vælg indstillinger.
- Vælg "Vis avancerede indstillinger".
- Scroll helt ned i bunden og fjern fluebenet ved "Brug hardware acceleration, når det er muligt".
- Genstart chrome-browseren.
Åben browser som administrator:
Højreklik på dit browserikon på dit skrivebord og vælg "Kør som administrator". Gå på TV 2 PLAY i det vindue, som åbner sig.
Test din hastighed:
Du kan teste din hastighed på h.tv2.dk. Vi anbefaler, at man benytter en forbindelse på minimum 3-5 Mbit, gerne mere, og helst en forbindelse via kabel, hvis det er muligt. En forbindelse via kabel sikrer en mere stabil forbindelse end en trådløs forbindelse gør.
Opdatere dit styresystem:
Du kan altid søge på Windows Update i din startmenu, og derefter installere de opdateringer, som kommer frem. Det kan være, at din computer mangler nogle vigtige opdateringer.
Antivirusprogram:
Har du et antivirusprogram installeret, så kan du prøve at pause kontrollen inde i dette og se, om det kan afhjælpe problemet med afspilningen.