Oplever du problemer med afspilningen af TV 2 PLAY fra din computer, kan en eller flere af nedenstående (generelle)forslag muligvis løse problemet. Du kan med fordel også klikke dig ind på en specifik browser ↓
BROWSER |
Du kan med fordel forsøge at afspille i en anden browser. Afspiller du fx i Safari hvor fejlen vises, kan du prøve i Google Chrome eller omvendt. Bemærk vi understøtter Microsoft Edge, Google Chrome og Safari, vi kan derfor ikke garantere at det fungerer i andre.
Vi anbefaler Google Chrome browseren, har du ikke den installeret, vil du kunne downloade den lige her: https://www.google.com/intl/da/chrome/
ÅBEN BROWSER SOM ADMINISTRATOR |
Højreklik på dit browserikon på dit skrivebord og vælg; Kør som administrator. Gå til TV 2 PLAY i det vindue som åbner sig, og forsøg nu at afspille fra ny.
TEST DIN HASTIGHED |
Du kan teste din hastighed på https://fast.com/da/
Vi anbefaler en hastighed på mere end 10 Mbit, men TV 2 PLAY vil dog (formentlig) godt kunne afspille på mindre, selvom vi ikke kan garantere for eventuelle udfald / frysninger. En forbindelse via kabel sikre en mere stabil forbindelse end en trådløs forbindelse.
OPDATERE DIT STYRESYSTEM |
Windows: Du kan altid søge på Windows Update i din startmenu, og derefter installere de opdateringer som kommer frem.
Mac: Via Spotlight kan du søge på Softwareopdatering og installere den/de opdateringer som vises.
ANTIVIRUSPROGRAM |
Har du et antivirusprogram installeret, kan du prøve at pause kontrollen inde i dette og se, om det afhjælper problemet med afspilningen.