Oplever du problemer med afspilningen af TV 2 Play fra din computer, kan en eller flere af nedenstående (generelle)forslag muligvis løse problemet. Du kan med fordel også klikke dig ind på en specifik browser ↓
Browser |
Du kan med fordel forsøge at afspille i en anden browser. Afspiller du fx i Safari hvor fejlen vises, kan du prøve i Google Chrome eller omvendt. Bemærk vi understøtter Microsoft Edge, Google Chrome og Safari, vi kan derfor ikke garantere at det fungerer i andre.
Vi anbefaler Google Chrome browseren, har du ikke den installeret, vil du kunne downloade den lige her: https://www.google.com/intl/da/chrome/
Åben browser som administrator |
Højreklik på dit browserikon på dit skrivebord og vælg; Kør som administrator. Gå til TV 2 Play i det vindue som åbner sig, og forsøg nu at afspille fra ny.
Test din internethastighed |
Du kan teste din hastighed på https://fast.com/da/
Vores minimums anbefaling til din internethastighed er en stabil internetforbindelse på mindst 10 Mbit/s, når du afspiller HD indhold (720p/1080p).
Dog er der her nogle forbehold, som skal tages, da en 10 Mbit/s forbindelse ikke vil være nok, hvis der samtidig er andet trafik i gang på netværket. I dette tilfælde vil vores anbefaling være en internethastighed på minimum 25 Mbit/s for at få en stabil afspilning.
En forbindelse via kabel sikrer en mere stabil forbindelse end en trådløs forbindelse.
Opdatere dit styresystem |
Windows: Du kan altid søge på Windows Update i din startmenu, og derefter installere de opdateringer som kommer frem.
Mac: Via Spotlight kan du søge på Softwareopdatering og installere den/de opdateringer som vises.
Antivirusprogram |
Har du et antivirusprogram installeret, kan du prøve at pause kontrollen inde i dette og se, om det afhjælper problemet med afspilningen.