Hvis du har fået beskeden om, at din Adgang er blokeret, så skyldes det, at du (eller nogen) har indtastet dine loginoplysninger forkert for mange gange.
I dette tilfælde vil du modtage en mail fra bounce@tv2.dk, hvori du kan trykke på Fjern blokeringen, hvis det er dig selv, som har fået indtastet forkert.
Er det ikke dig selv, så kan du se bort fra mailen, da IP-adressen, som er forsøgt fra, allerede er blokeret, og de kan derfor ikke forsøge igen.
Har du ikke modtaget denne mail, så anbefaler vi, at du i stedet trykker på Glemt adgangskode eller logger ud og ændrer din adgangskode her.
Det kan også ske, at du har modtaget en mail om et uautoriseret loginforsøg, og derfor har vi blokeret din TV 2 Konto. I dette tilfælde skal du skifte din adgangskode til en kode, som du ikke tidligere har brugt på TV 2 Play.
Du kan skifte din adgangskode ved at logge ud og dernæst skifte adgangskoden her.