Der har tidligere været en fast 7 dages gratis prøveperiode på pakken ”Basis” for nye kunder på TV 2 Play. Dette ændres, så der i fremtiden ikke er en fast gratis prøveperiode. I stedet vil den gratis prøveperiode kunne variere i længde og være tilknyttet forskellige pakker. Det betyder ligeledes, at der kan forekomme perioder, hvor en gratis prøveperiode slet ikke tilbydes.
Hvis vi kører med en gratis prøveperiode, vil du kunne se det markeret på den/de pågældende pakker i vores pakkeoversigt her.
Nedenstående brugerbetingelser gør sig gældende fremover for ”Gratis prøveperiode og kampagnetilbud”:
Når du køber et TV 2 Play-abonnement, kan du være kvalificeret til at starte dit abonnement med en gratis prøveperiode, forudsat, at dette tilbydes på tidspunktet. Du er ikke kvalificeret til en gratis prøveperiode, hvis du har benyttet en gratis prøveperiode inden for de seneste 365 dage. Omgåelse af dette kan medføre krav om betaling og/eller lukning af abonnementet. Opsiger du abonnementet i prøveperioden, stopper adgangen straks, og du mister muligheden for at se indholdet. Du kan aktivere din adgang igen på selvbetjeningssiden ’Mit TV 2’ i den resterende prøveperiode, hvis du fortryder din opsigelse. Opsigelsen af abonnementet skal ske før prøveperioden udløber. Hvis abonnementet ikke opsiges, fortætter det automatisk til et betalende abonnement.
Kampagnetilbud med andre vilkår kan forekomme. Betingelser for kampagnetilbuddet fremgår af den enkelte kampagne.
Vær opmærksom på, at 14 dage gratis angivet ud for SkyShowtime ikke er en gratis prøveperiode på din TV 2 Play pakke - men er udelukkende en gratis prøveperiode på SkyShowtime.
SkyShowtime er et tilkøb du kan lave til din TV 2 Play pakke og derved få adgang til film og serier fra SkyShowtime på TV 2 Play. Læs mere her.