Disse løsningsforslag vil i mange tilfælde kunne afhjælpe problemet. Du bedes derfor følge guiden trinvis, men skulle det mod forventning ikke løse problemet, må du endelig sende os en mail på: kundeservice@tv2.dk hvor du angiver modelnummeret på dit TV (dette kan findes bagpå dit TV).
TRIN 1: Luk appen
Skulle du opleve problemer med f.eks. at logge på TV 2 Play eller med at åbne TV 2 Play appen på dit Samsung Smart TV, så kan du prøve at holde "Return"-knappen nede, så TV 2 Play lukker ned - herefter åbne TV 2 Play igen. |
Blev fejlen ikke løst i trin 1, bedes du fortsætte til trin 2 herunder ↓
TRIN 2: Geninstallere appen
Ved at geninstallere vores app, bliver TV 2 Play appens cache automatisk ryddet, hvilket i mange tilfælde vil løse eventuelle problemer:
|
Blev fejlen ikke løst i trin 2, bedes du fortsætte til trin 3 herunder ↓
TRIN 3: Ryd appens data
Ved at rydde appens data, vil du blive logget ud af den bruger du er logget ind med, hvorfor du derefter vil skulle logge ind fra ny:
|
Hvis ingen af ovenstående løsninger afhjælper problemet, så fortsæt til trin 4 herunder ↓
TRIN 4: Nulstil Smart Hub
Nulstillingen af Smart Hub kan på de fleste Samsung modeller findes ved at trykke på:
Det kan være anderledes på nyere modeller, hvor det findes under:
Beder den om en adgangskode, så er det ofte 0 0 0 0. Efter nulstillingen skal du prøve at åbne TV 2 Play app'en på ny. |