I oprettelsen af et TV 2 Play abonnement, skal du nu, som noget nyt, igennem et ekstra trin i betalingen af sikkerhedsmæssige årsager.
Efter du har valgt din pakke og har indtastet dine kortoplysninger, så vil du blive præsenteret for nedenstående trin (nedenstående eksempel er ved betaling med et Visa):
OBS: Du kan ændre mobilnummer og kodeord hos Nets her.
Vær her obs. på, at der i dette trin altid vil stå 0 kr., selvom du har valgt en pakke til fx. 149 kr. Det skyldes, at for at vi kan få registreret dit betalingskort hos Nets, så skal der lige ske denne "betaling" på 0 kr. Det har i denne situation ikke noget med en gratisperiode at gøre. I sidste trin vil du kunne se og få en bekræftelse på abonnementsprisen for det abonnement, du har valgt og det beløb, du vil blive trukket. |
Er du ikke hurtig nok til at få trykket på "Bekræft" i ovenstående vindue eller foretage dit valg, så vil du kunne opleve, at købet afbrydes og du kommer til en fejlside.
Her skal du blot huske, at dit login ved TV 2 Play allerede er oprettet, så du skal formentlig lige starte med at logge ind i højre hjørne med din email-adresse og adgangskode, før du igen kan gennemføre oprettelsen af abonnementet.
Sådan gennemfører du oprettelsen af abonnementet via Nets:
Når du møder ovenstående billede "Godkend din betaling", så vil du modtage en SMS fra Nets, hvori der er en engangskode, som du skal indtaste sammen med dit personlige kodeord til Nets og dernæst trykke på Bekræft.
Hernæst kan du gennemføre betalingen og oprettelsen af dit TV 2 Play abonnement.
Har du ikke registreret et mobilnummer hos Nets eller endnu ikke lavet et kodeord hos dem, så vil du blive mødt af nedenstående besked, hvor du blot skal følge de trin, som kommer frem.
Du kan registrere mobilnummer og kodeord hos Nets her.
Sådan gennemfører du oprettelsen af abonnementet via MitID:
Har du endnu ikke oprettet et kodeord og ønsker at vente med det til senere, så kan du i stedet gennemføre betaling med MitID ved at trykke på MitID-knappen i billedet. Herefter vil du få nedenstående billede frem, hvor du skal godkende betalingen i din MitID app.
Ønsker du at oprette et kodeord, så vil du i registreringen af dit mobilnummer og et kodeord hos Nets, komme igennem følgende trin, som du skal gennemføre:
Herefter vil du skulle bekræfte med MitID.
Har du problemer med at gennemføre denne ekstra bekræftelse med SMS og Kodeord, så skal du kontakte Nets Kundeservice på +45 44 89 27 50.
Er du i tvivl om, hvilken pakke på TV 2 PLAY, som du skal vælge eller har problemer med trinnene før ovenstående SMS-bekræftelse, så kontakt TV 2 Kundecenter på +45 89 88 12 12.