Hvis du har fået en mail fra TV 2 (bounce@tv2.dk), som informerer om, at "En ny enhed er logget på" dit TV 2 login, så har vi her samlet lidt informationer til dig:
- Mailen sendes til dig, da vi har registreret, at dit TV 2 login er logget ind på en enhed, som du ikke tidligere har været logget ind på.
- Hvis du har modtaget mailen, efter du har logget ind på en enhed, du har anvendt før, så skyldes det blot, at du ikke har været logget ud af denne enhed inden for de sidste 30 dage.
- Mailen er til information for dig, så du er opmærksom på, hvem og hvornår dine loginoplysninger indtastes.
- Hvis det er dig, som har logget ind på en ny enhed, så kan du blot se bort fra mailen og se det som en information.
- Hvis det ikke er dig, som er logget ind på en ny enhed, så anbefaler vi, at du skifter din adgangskode her.
- Har du et TV 2 Play abonnement, så skal du være opmærksom på, at denne mail ikke betyder, at der så også er registreret en ny enhed på din liste af 5 enheder. Den nye enhed vil først blive registreret på denne liste af 5 enheder, hvis du starter en afspilning på TV 2 Play.