Fejlbesked: Denne livekanal streames på en anden enhed

Følg

Senest opdateret:


Hvis du har adgang til at se live-tv på TV 2 Play, så skal du være opmærksom på, at den samme livekanal kun kan afspilles på én enhed ad gangen gældende fra 12. juni 2023.
Så hvis du oplever at få nedenstående fejlbesked frem, når du forsøger at starte en livekanal, så skyldes det, at den samme livekanal allerede afspilles på en anden enhed.

 

Det er stadig muligt at være logget ind på fem forskellige enheder i din husstand, og det er som altid stadig muligt at afspille på to enheder ad gangen – dog vil det fremover ikke være muligt at afspille den samme livekanal på flere enheder samtidigt.
Det er stadig muligt at afspille to forskellige livekanaler på to enheder samtidigt.

Er det muligt at afspille samme livekanal fra to enheder samtidig, hvis man er i samme husstand?

Det er muligt at afspille den samme livekanal på to enheder samtidigt, hvis begge enheder er på samme internet-router. Det betyder, at du i din husstand kan se den samme livekanal fra fx stuen og værelset på samme tid, hvis enhederne er på samme internet og samme IP-adresse fra husets internet-router. Afspilning af samme livekanal på flere enheder samtidig er ikke muligt, hvis enhederne er på forskellige netværk eller forskellige IP-adresser.


Det er ikke tilladt at dele sit TV 2 Play-abonnement med personer (f.eks. familiemedlemmer, venner og bekendte) uden for ens egen husstand. Hvis du har mistanke om, at en person uden for din husstand benytter dit TV 2 Play-abonnement, kan du læse mere her

 

Var denne artikel en hjælp?
9 ud af 187 fandt dette nyttigt
Drevet af Zendesk