Problemer med at logge ind på Smart TV

Følg

Senest opdateret:


Hvis du oplever problemer med at åbne Smart TV app'en på dit TV, fordi du ved åbningen af app'en får beskeden om, at brugernavn eller adgangskode er forkert - så prøv følgende:

- Slet TV 2 PLAY app'en fra dit TV.
- Sluk og fjern strømmen fra dit TV i et lille minuts tid.
- Tænd TV'et igen og installer TV 2 PLAY app'en på ny.

Har du et Samsung TV, så kan du også løse det på følgende måde, hvor du nulstiller dine Smart Hub indstillinger:

Nulstillingen af Smart Hub kan på de fleste Samsung modeller findes ved at trykke på MENU på din fjernbetjening. Derefter findes det under Smart funktioner, hvor du kan vælge Smart Hub-nulstilling.
Det kan være anderledes på nyere modeller.

Efter nulstillingen skal du prøve at åbne TV 2 PLAY app'en, hvorefter det skulle være muligt for dig at logge ind og afspiller programmer.

Drevet af Zendesk