Fejlbeskeden: 'Uventet fejl' i TV 2 Play app til Android mobil/tablet

Følg

Senest opdateret:


Får du beskeden om, at der er sket en uventet fejl ved forsøg på afspilning i TV 2 Play appen på din Android mobil/tablet, så prøv nedenstående:

  • Slet app'en, sluk og genstart din enhed og installere derefter appen på ny.
  • Afslut appen, åben den igen og start afspilningen på ny.

Virker det fortsat ikke herefter, kan du prøve nedenstående guide: 

  1. Stå på siden med alle apps fremme. 
  2. Gå til Indstillinger. 
  3. Vælg Apps. 
  4. Vælg TV 2 Play. 
  5. Vælg Lagring. 
  6. Vælg Ryd cache. 
  7. Vælg Ryd data
  8. Sluk og genstart din enhed og forsøg derefter at afspille TV 2 Play.

Lykkedes det fortsat ikke at få en afspilning i gang, så kontakt endelig vores Kundecenter.

 

 

Var denne artikel en hjælp?
1 ud af 24 fandt dette nyttigt
Drevet af Zendesk