Mobil og tablet
-
★
Problemer med offline-funktion på iPad/iPhone
Vi oplever desværre nogle udfordringer med afspilningen af downloadet indhold, når ikke der er adgang til internettet...
-
★
Fejlbeskeden 'Invalid state' ved forsøg på at logge ind på mobil/tablet
Hvis du oplever at få fejlbeskeden 'Invalid state' efter du har indtastet dine loginoplysninger i TV 2 PLAY appen, så...
-
iPad/iPhone: “TV 2 PLAY vil dele oplysninger om dig” - hvad betyder det?
Beskeden i vores app, angående deling af oplysninger om dig, er desværre ikke så godt formuleret, og det beklager vi,...
-
iPad/iPad: Sort skærm på livekanaler
Hvis du oplever, at der er sort skærm på nogle af vores livekanalerne via vores app til iPad og iPhone, så skyldes de...
-
Problemer med at logge ind på mobil/tablet
Hvis du på din mobil/tablet oplever problemer med at logge ind i TV 2 PLAY app'en, så prøv følgende: Sæt markøren i ...
-
Får du fejlbeskeden fejl 20011 eller fejl 20000?
Hvis du på din iPad/iPhone får fejlbeskeden 'Der er sket en uventet fejl - fejl 20011', vil du formentlig blot skul...
-
Får du beskeden, at du ikke har abonnement eller ser fra mere end 2 enheder samtidig
Hvis du får beskeden om, at du ikke har abonnement eller at du ser fra mere end 2 enheder samtidig, når du er logget ...
-
iPad / iPhone app
I vores TV 2 PLAY app til iPad/iPhone får du adgang til det samme indhold som i vores webudgave. På iPad/iPhone versi...
-
TV 2 PLAY på Android
TV 2 PLAY Android app’en er tilgængelig i Google Play til mobil, tablet og android TV. Android version: TV 2 PLAY a...
-
TV 2 PLAY via Chromecast
Det er igennem Chromecast muligt for dig at streame alle TV 2 PLAYs kanaler og programmer fra din mobil/tablet (Andro...
-
Geninstaller TV 2 PLAY app'en
Ofte kan problemer med afspilningen via TV 2 PLAY app'en løses ved at geninstallere app'en på din enhed. Følg nedestå...
-
Ved login: "Der er sket en fejl - forsøg igen senere"
Forsøger du at logge ind i app'en til iPad/iPhone og får beskeden om, at "Der er sket en fejl", så skyldes det, at du...
-
Play-knappen reagerer ikke ved forsøg på afspilning (iPhone/iPad)
Hvis du oplever, at du trykker på play.ikonet ved et program eller en kanal i TV 2 PLAY app'en og knappen ikke reager...
-
Fejlbeskeden: 'Ingen internetforbindelse' (iPad + iPhone)
Hvis du har tjekket, at der er fin adgang til internettet, så kan nedenstående forårsage denne besked: Anvender du e...
-
Fejlbeskeden: 'Du ser ud til at være off-line' (iPad + iPhone)
Får du beskeden om, at du ser ud til at være offline, når du tilgår TV 2 PLAY app'en på din iPad/iPhone, så kan det v...
-
Fejlbeskeden: 'Uventet fejl' eller 'Error code' (Android)
Får du beskeden om, at der er sket en uventet fejl eller error code på din Android mobil/tablet, så prøv nedenstående...