Fejlbeskeden: 'Ingen internetforbindelse' (iPad + iPhone)

Følg

Senest opdateret:


Hvis du har tjekket, at der er fin adgang til internettet, så kan nedenstående forårsage denne besked:

  • Anvender du en slags VPN for at få adgang til udenlandske streaming-tjenester, så prøv gerne at slå den fra, da TV 2 Play ikke tillader en sådan opsætning.
  • Ellers forsøg at slette appen, slukke og genstarte din enhed og derefter installere appen på ny.

Anvender du 3G/4G, så kan du med fordel prøve nedenstående guide:

  • Gå ind i Indstillinger på din iPhone / iPad.
  • Scroll ned i bunden indtil du kommer til TV 2 Play appen i listen over dine apps.
  • Tryk på TV 2 Play app'en og tjek her, at Mobildata er aktiveret. Er den ikke aktiveret, så sørg for at aktivere den.
  • Forsøg nu at åbne TV 2 Play appen.

 

Var denne artikel en hjælp?
0 ud af 3 fandt dette nyttigt
Drevet af Zendesk