Fejlbeskeden 'Invalid state' ved forsøg på at logge ind på mobil/tablet

Følg

Senest opdateret:


Hvis du oplever at få fejlbeskeden 'Invalid state' efter du har indtastet dine loginoplysninger i TV 2 PLAY appen, så skyldes det formentlig dine cookies-indstillinger.
Du må derfor gerne tjekke nedenstående - alt efter om du anvender iPad/iPhone eller Android:

For iPad og iPhone:

  • Vælg 'Indstillinger'
  • Vælg 'Safari'
  • Sikre dig, at følgende er deaktiveret: "Bloker alle cookies"
  • Sikre dig, at følgende er deaktiveret: "Undgå sporing ml. websteder"

Android: 

  • Vælg 'Apps' på forsiden af din enhed.
  • Vælg 'Browser' (eller Internet).
  • Klik på menuknappen i browseren, som åbner og vælg 'Indstillinger'.
  • Tjek, at du har tilladt cookies (for nogle enheder ligger det under Fortrolighed, Privatliv eller lignende)
  • Tjek ligeledes, at du har accepteret tredjeparts cookies.

OBS: Har du tjekket Google Chrome browseren og alle cookies er tilladt her, så prøv at tjek de andre browsere, som findes på din mobil - ofte hedder den Internet eller Browser.

Drevet af Zendesk