Problemer med at logge ind på mobil/tablet

Følg

Senest opdateret:


Oplever du problemer med at logge ind på TV 2 PLAY via appen på mobil eller tablet, anbefaler vi en af følgende løsningsforslag ↓

  • Foreslår den automatisk dine loginoplysninger, anbefaler vi at undgå at vælge disse og i stedet, indtaste både e-mail og adgangskode selv.
  • Tjek at Javascript er aktiveret på din enhed. (se vejledning længere nede af denne side)
  • Tjek at et eventuelt antivirusprogram eller VPN forsøger at blokere.
  • Forsøg at nulstil adgangskoden til en ny. Få tilsendt et link her.

 

iOS: SÅDAN AKTIVERER DU JAVASCRIPT

  1. Stå på siden med alle dine apps fremme
  2. Åben Indstillinger
  3. Vælg Safari
  4. Vælg Avanceret
  5. Aktiver Javascript

ANDROID: SÅDAN AKTIVERER DU JAVASCRIPT

Producentens internetbrowser

  1. Stå på siden med alle dine apps fremme
  2. Åben Indstillinger
  3. Vælg Apps
  4. Find Internet (fx Samsung Internet)
  5. Vælg Indstillinger for Internet, fx Indstillinger for Samsung Internet
  6. Vælg Websteder og downloads
  7. Vælg Tilladelser for websted
  8. Aktiver Tillad Javascript

Chrome browseren

  1. Stå på siden med alle dine apps fremme
  2. Åben appen Chrome
  3. Tryk på de 3 sorte prikker i højre side
  4. Vælg Indstillinger
  5. Vælg Websiteindstillinger
  6. Vælg Jacascript
  7. Aktiver Javascript
Drevet af Zendesk