Fejlbesked: Du forsøger at starte for mange afspilninger/Du har anvendt alle dine enheder

Følg

Senest opdateret:


Du kan logge på TV 2 Play fra fem forskellige enheder og starte to afspilninger samtidig - dog kan den samme livekanal kun afspilles på én enhed ad gangen (gældende pr. 12. juni 2023).
Har du brug for at administrere de enheder der er registreret i din husstand kan det gøres på mit.tv2.dk

 

Hvis du overskrider en af ovenstående retningslinjer, så får du besked om, at du ikke kan afspille indholdet. Vær opmærksom på, hvis du har startet to afspilninger på din computer via forskellige faner, vil dette også tælle som to afspilninger – og du vil derfor ikke kunne starte flere afspilninger på din computer eller andre enheder.

 

Ved besked om "For mange afspilninger på samme tid" og dette ikke er tilfældet anbefales følgende:

 1️⃣  Log ud af din bruger på TV 2 Play
 2️⃣  Sluk din enhed helt
 3️⃣  Vent fem minutter
 4️⃣  Tænd din enhed igen
 5️⃣  Log ind på TV 2 Play og afspil det ønskede indhold

 

Hvis du oplever fejlen via din computer og det ikke hjælper at slukke og genstarte maskinen, så test meget gerne i en anden browser.

 

Det er ikke tilladt at dele sit TV 2 Play-abonnement med personer (f.eks. familiemedlemmer, venner og bekendte) uden for ens egen husstand. Hvis du har mistanke om, at en person uden for din husstand benytter dit TV 2 Play-abonnement, kan du læse mere her

Var denne artikel en hjælp?
13 ud af 154 fandt dette nyttigt
Drevet af Zendesk